Ir atvērts Subates VPVKAC

AKTUĀLI

4. martā durvis vaļā vēris valsts un pašvaldības vienotais klientu apkalpošanas centrs (VPVKAC) Subatē, Tirgus laukumā 18.

Subates apvienības pārvaldes vadītāja Sofija Glūmāne stāsta, ka jaunais VPVKAC ļaus ne tikai Subates iedzīvotājiem saņemt kvalitatīvākus pakalpojumus, bet arī motivēs pārvaldes darbiniekus vairāk mācīties un attīstīties: “Lai arī agrāk mēs diezgan daudz no tā visa darījām, mēs palīdzējām cilvēkiem, neatteicām, bet tagad mums būs iespēja arī apmācīt viņus pašus, kvalitatīvāk sniegt pakalpojumus. Iepriekš cilvēki brauca uz Ilūksti, vai nāca pie mums, palīdzējām aizpildīt deklarācijas, iesniegt darba nespējas lapas vai aizpildīt kādu veidlapu Lauku atbalsta dienestam. Ne visiem cilvēkiem ir prasmes un zināšanas, kā, piemēram, darboties internetbankā, tad palīdzam, pastāstām, kas jādara.”

Klientu apkalpošanas centrā būs iespējams izmantot pakalpojumu “Attālinātais ierēdnis”, kas nodrošina saziņu ar dažādām valsts iestādēm – Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūru, Valsts ieņēmumu dienestu, Valsts zemes dienestu un citām, kā arī saņemt informāciju par tuvākajām valsts iestāžu struktūrvienībām, iespējams izmantot datoru ar interneta pieslēgumu, printeri, skeneri, kopētāju, eID viedkaršu lasītāju. Ja nepieciešams, klientu apkalpošanas speciālists palīdzēs darbā ar datoru, internetu, elektronisko dokumentu parakstīšanu, oficiālās e-adreses izveidošanu un izmantošanu. Subates VPVKAC pieejams arī Wi-Fi tīkls.

Ar plašāku VPVKAC pakalpojumu piedāvājumu un darba laikiem var iepazīties te: https://www.augsdaugavasnovads.lv/pasvaldiba/sabiedriba/augsdaugavas-novada-valsts-un-pasvaldibas-vienotie-klientu-apkalposanas-centri/

Mainies uz augšu!