Darba vieta - Jelgavas iela 21, Ilūkste, Augšdaugavas novads
Pamatpienākumi:
Uzņēmuma attīstības stratēģijas izstrāde un īstenošana
Uzņēmuma pamatdarbības nodrošināšana, darba procesa plānošana un vadīšana:
- budžeta plānošana
- dzīvojamā fonda apsaimniekošana, ekspluatācijas un tehniskās uzraudzības kontrole
- pārskatu sagatavošana un iesniegšana
- iepirkumu procesu nodrošināšana;
- uzņēmuma personāla vadība
Sadarbība ar valsts un pašvaldības iestādēm un citām institūcijām
Kompetenču un profesionālās pieredzes prasību apraksts:
augstākā izglītība (vismaz akadēmiskā vai 2.līmeņa profesionālā augstākā izglītība uzņēmējdarbības vadībā, ekonomikā, inženierzinātnē vai jurisprudencē)
valsts valodas zināšana augstākajā līmenī (C1 līmenis) un angļu valodas zināšanas valdes locekļa uzdevumu profesionālai izpildei nepieciešamā apjomā
vismaz divu gadu pieredze līdzvērtīgā vadošā amatā vai vairāku struktūrvienību vadībā mazā vai vidējā uzņēmumā, vai organizācijā
amata pildīšanai nepieciešamās vadības kompetences: komandas vadīšana, strateģiskais redzējums, plānošana un organizēšana; orientācija uz rezultātu sasniegšanu
Nominācijas procesā nevar piedalīties un par valdes locekļa amata kandidātu kļūt persona, uz kuru attiecas Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 37.panta ceturtajā daļā noteiktie ierobežojumi, kas liedz ieņemt valdes locekļa amatu.
Iesniedzamie dokumenti:
motivēts pieteikums Sabiedrības valdes locekļa amatam;
dzīvesgājuma un darba pieredzes apraksts (CV), kurā iekļauts arī pašvērtējums par valodu zināšanām;
izglītību apliecinošu dokumentu kopijas; ja izglītība vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, pretendents pievieno Akadēmiskās informācijas centra izziņu par to, kādam Latvijā piešķirtam izglītības dokumentam vai grādam atbilst ārvalstīs iegūtais izglītības dokuments vai grāds;
valsts valodas prasmes apliecinoša dokumenta kopija (iesniedz kandidāts, kurš izglītību nav ieguvis valsts valodā);
apliecinājums par atbilstību Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 37. panta ceturtās daļas prasībām, kurā iekļauts arī apliecinājums, ka, ievērojot likuma “Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā” noteiktos ierobežojumus, novērsīs iespējamās interešu konflikta situācijas, ja tiks ievēlēts valdes locekļa amatā;
Pretendenta sagatavots SIA “ORNAMENTS” stratēģiskas attīstības redzējums 3 (trīs) gadiem, kurā norādītas: svarīgākās nākotnes prioritātes; veicamās darbības prioritāšu sasniegšanai; ar Sabiedrības komercdarbību saistītu aktuālu problēmjautājumu un situācijas risinājumu veicamās darbības (teksta apjoms – ne vairāk kā 2 (divas) A4 formāta lapas datorrakstā Times New Roman 14). Pieteikuma dokumentus ar norādi “Pieteikums SIA “ORNAMENTS” valdes locekļa amatam” var iesniegt līdz 2025.gada 30. decembrim:
slēgtā aploksnē Augšdaugavas novada pašvaldības centrālajā administrācijā, Rīgas ielā 2, Daugavpilī darba dienās no plkst. 8.00 līdz 16.30,
slēgtā aploksnē nosūtot pa pastu uz adresi: Augšdaugavas novada pašvaldībai Rīgas ielā 2, Daugavpilī, LV-5401;
elektroniska dokumenta veidā, kas parakstīts ar drošu elektronisko parakstu un satur laika zīmogu saskaņā ar normatīvajiem aktiem par elektronisko dokumentu noformēšanu, nosūtot uz elektroniskā pasta adresi vakances@augsdaugavasnovads.lv
Dokumenti, kas tiks saņemti Pašvaldībā pēc nolikumā noteiktā termiņa beigām, netiks izskatīti.
Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi. Personas datu apstrādes pārzinis ir Augšdaugavas novada pašvaldība, juridiskā adrese: Rīgas ielā 2, Daugavpils, LV – 5401.