Noformēt aģentūras organizatoriskos rīkojumus, izziņas, pārskatus, sarakstes un citus nepieciešamos dokumentus;
Pieņemt iedzīvotāju mutiskus un rakstveida iesniegumus, sūdzības, priekšlikumus un reģistrēt atbilstoši likumdošanas prasībām;
Atbildēt uz tālruņa zvaniem, koordinēt telefonsarunas, pārzināt darbinieku kompetences;
Veikt dokumentu apriti un ievadi elektroniskajā dokumentu uzskaites programmā:
Personāla sastāva rīkojumu noformēšana;
Personīgo kartiņu vai lietu noformēšana;
Darba līgumu noformēšana un kārtošana;
Autotransporta un cita transporta ceļa zīmju ievade;
Darba laika uzskaites dokumentu kārtošana sistēmā;
Saņemto rēķinu/pavadzīmju ievade sistēmā.
Veikt biroja un saimniecības preču iegādi;
Jāveic e-pasta un vēstuļu pieņemšanu un nodošanu adresātam un atbildes vēstuļu noformēšanu.
Prasības pretendentam:
Izglītība – augstākā vai vispārējā vidējā izglītība, profesionālā vidējā izglītība. Speciālās zināšanas dokumentu pārvaldības jomā tiks uzskatītas par prioritāti.
Latviešu valodas zināšanas augstākajā pakāpē.
Prasme un iemaņas strādāt ar darba biroja tehniku, MC Office
Labas komunikācijas un sadarbības prasmes.
Atbildības sajūta, precizitāte, godīgums un pozitīva attieksme pret darbu.
Mēs piedāvājam:
sociālās garantijas (veselības apdrošināšana pēc pārbaudes laika);
regulāru atalgojumu 887.00 EUR mēnesī pirms nodokļu nomaksas;
Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi. Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Augšdaugavas novada pašvaldība, juridiskā adrese: Skolas iela 17, Špoģi, Višķu pagasts, Augšdaugavas novads, LV – 5481.