Vakance Augšdaugavas novada pašvaldības policijas inspektora amatam
27.09.2024
AKTUĀLI
Augšdaugavas novada pašvaldības Centrālā pārvalde
(reģ.Nr.90009117568)
izsludina amata konkursu uz
Augšdaugavas novada pašvaldības policijas inspektora amatu
(profesijas kods - 3355 14)
(2 vakances)
Darba līgums uz nenoteiktu laiku
Darba vieta:
- 1 inspektors - Ilūkste, Augšdaugavas novads;
- 1 inspektors - Višķi, Višķu pagasts, Augšdaugavas novads;
Mēnešalga 1086,00 EUR;
Darba laiks – summētais darba laiks.
Darba pamatpienākumi:
- Nodrošināt sabiedrisko kārtību noteiktā Augšdaugavas novada pašvaldības teritorijā;
- Kontrolēt, kā tiek veikta pašvaldības saistošo noteikumu un normatīvo aktu prasību ievērošana un izpilde;
- Izskatīt personu iesniegumus, sūdzības un priekšlikumus;
- Veikt preventīvos pasākumus sabiedriskās kārtības uzturēšanā.
Prasības pretendentiem:
- atbilstība likuma “Par policiju” 21.panta pirmās daļas 1.,2.,3., un 4.punktā noteiktajām prasībām;
- normatīvo aktu pārzināšana administratīvo pārkāpumu jomā;
- “B” kategorijas autovadītāja apliecība;
- laba fiziska sagatavotība un stresa noturība;
- spēja darboties komandā, kā arī patstāvīgi pieņemt lēmumus;
- labas saskarsmes spējas, precizitāte un augsta atbildības sajūta, pašvaldības policijas darbu reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana;
- par priekšrocību tiks uzskatīta darba pieredze sabiedriskās kārtības nodrošināšanā vai tiesībsargājošās institūcijās;
- zināšanas par pašvaldības darbību, tās organizatorisko struktūru un pārvaldes sistēmu, par pašvaldības saistošajiem noteikumiem un spēja tajos orientēties;
- zināšanas par dokumentu izstrādi un noformēšanu;
- valsts valodas zināšanas - C līmeņa 1. pakāpe un vēlams vienas svešvalodas zināšanas saziņas līmenī;
- prasme rīkoties ar informācijas tehnoloģijām, elektroniskajiem saziņas līdzekļiem un biroja tehniku;
- prasme strādāt ar datoru, dokumentu vadības sistēmām, e-pastu;
- nevainojama reputācija, lojalitāte Latvijas Republikai;
- nav aizlieguma patstāvīgi glabāt un nēsāt šaujamieroci, kas tiks izsniegts lietošanai dienesta vajadzībām;
- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos.
Pieteikuma dokumenti:
- CV;
- Motivācijas vēstule;
- Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas;
- Valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, atbilstoši nepieciešamajam valsts valodas prasmes līmenim un pakāpei – C līmeņa 1.pakāpe (izņemot personas, kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās programmās latviešu valodā);
- Autovadītāja apliecības kopija;
- Apliecinājums, ka pretendents ir informēts un piekrīt, ka tiks iegūti dati no Iekšlietu ministrijas Informācijas centra Sodu reģistra par personas sodāmībām un administratīvajiem pārkāpumiem (pielikumā veidlapa).
Pieteikumu var iesniegt līdz 2024. gada 11. oktobrim:
- personīgi slēgtā aploksnē Augšdaugavas novada pašvaldības Centrālās pārvaldes darba laikā (Rīgas iela 2, Daugavpils)
- iesūtīt elektroniski uz e-pastu vakances@augsdaugavasnovads.lv
Tālrunis uzziņām: 65475208 (Augšdaugavas novada pašvaldības policijas priekšniece)
Jau iepriekš pateicamies par atsaucību un lūdzam ievērot, ka vienas nedēļas laikā pēc sludinājumā norādītā termiņa beigām sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks aicināti uz darba interviju.
Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi. Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Augšdaugavas novada pašvaldība, juridiskā adrese: Rīgas ielā 2, Daugavpils, LV – 5401