Kur atrodas Augšdaugavas novads?

Augšdaugavas novads atrodas Latvijas dienvidaustrumos, Latgales reģionā.

Augšdaugavas novads atrodas 240 km attālumā no valsts galvaspilsētas Rīgas.

Kas ir Augšdaugavas novads?

Augšdaugavas novads ir teritorija, kas sastāv no 27 teritoriālām vienībām — 2 pilsētām un 25 pagastiem.

📌 Pilsētas:

Ilūkste
Subate

📌 Pagasti:

Ambeļu pagasts
Bebrenes pagasts
Biķernieku pagasts
Demenes pagasts
Dubnas pagasts
Dvietes pagasts
Eglaines pagasts
Kalkūnes pagasts
Kalupes pagasts
Laucesas pagasts
Līksnas pagasts
Maļinovas pagasts
Medumu pagasts
Naujenes pagasts
Nīcgales pagasts
Pilskalnes pagasts
Prodes pagasts
Salienas pagasts
Skrudalienas pagasts
Sventes pagasts
Šēderes pagasts
Tabores pagasts
Vaboles pagasts
Vecsalienas pagasts
Višķu pagasts

 

Pašvaldības uzdevums ir rūpēties par Augšdaugavas novada iedzīvotājiem.
Augšdaugavas novada pašvaldību veido iedzīvotāju ievēlēta dome un tās izveidotās izpildinstitūcijas.
Domē ievēlēti 15 deputāti, vēlēšanas notiek reizi četros gados.
Novada domi vada domes priekšsēdētājs un domes priekšsēdētāja 1. vietnieks.
Deputāti lēmumus pieņem domes sēdēs.
Lai nodrošinātu domes darbību un izskatītu lēmumu projektus, ir izveidotas komitejas un komisijas. 
Domes pieņemto lēmumu izpildi nodrošina pašvaldības iestādes un kapitālsabiedrības.

Kur atrodas Augšdaugavas novada Centrālā pārvalde

Rīgas ielā 2, Daugavpilī, LV-5401.

Kā sazināties ar pašvaldību?

pasts@augsdaugavasnovads.lv

+371 65422238

Darba laiks:

Pirmdiena: 8.00 – 17.30
Otrdiena - ceturtdiena: 8.00 – 16.30
Piektdiena: 8.00 – 15.30
Pārtraukums: 12.00 – 12.30
Sestdiena, svētdiena - brīvdiena

2025.gada 24.janvārī Augšdaugavas novada pašvaldība parakstīja līgumu par projekta “Pasākumi vietējās sabiedrības veselības veicināšanai un slimību profilaksei Augšdaugavas novadā” īstenošanu.

Kāpēc projekts ir nepieciešams:

  • Uzlabot pieejamību veselības veicināšanas un slimību profilakses pakalpojumiem Augšdaugavas novada iedzīvotājiem.
  • Īstenot slimību profilakses un veselības veicināšanas pasākumus vietējai sabiedrībai.

Ko plāno projekta ietvaros:

  • Organizēt informatīvus un izglītojošus pasākumus.
  • Organizēt seminārus un lekcijas.
  • Organizēt nometnes un veselīgos sporta festivālus.
  • Organizēt veselīga dzīvesveida dienas un pārgājienus.
  • Organizēt fizisko aktivitāšu nodarbības grupās.

Kur tas būs:

  • Pasākumus organizēs tuvāk mērķa grupai.
  • Pasākumi tiks īstenoti 25 pagastos un 2 pilsētu teritorijās.
  • Tiks īstenoti kopumā 740 pasākumi.

Finansējums:

  • Kopējās izmaksas: 200 000,98 EUR
  • ESF + finansējums: 169 468,75 EUR
  • Valsts finansējums: 29 906,25 EUR
  • Pašvaldības finansējums 625,98 EUR.

Kad projekts tiks pabeigts:

  • Projekts tiks īstenots līdz 2027. gada 31. decembrim.